نشریه طهورا منتشر شد
کد خبر: 3948354
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

نشریه طهورا منتشر شد

نوزدهمین شماره نشریه طهورا به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت دانشگاه شیراز منتشر شد.

نشریه طهورا منتشر شدبه گزارش ایکنا، نوزدهمین شماره ماهنامه فرهنگی ـ قرآنی کانون قرآن و عترت دانشگاه شیراز با نام طهورا با عنوان «365 روز با کرونا» منتشر شد.

حسین پرندک، مدیرمسئول، الهام رنجبر، سردبیر، ثمین توان، ویراستار، آرین محزون، طراح و محمدحسین عوض‌پور، سیده‌محبوبه کشفی، ثمین توان، حسین قاسمی، محمدمهدی رستگاری و زهرا قاسمی نیز هیئت تحریریه این شماره نشریه طهورا هستند.

این نشریه از نشانی‌های namazparvaz در ایتا، quranshiraz در سروش و تلگرام قابل دریافت است.

برداشت انسان از سختی‌ها و ناخوشی‌ها، اقتصاد مقاومتی از منظر قرآن و رهبری، سوگ‌‌نامه، تعریف اقتصاد مقاومتی از بیانات مقام معظم رهبری، ما و کرونا، درس و دانشگاه و آن سوی کرونا عنوان مطالبی است که در این شماره نشریه تقدیم مخاطبان شده است.

در مطلبی با عنوان برداشت انسان از سختی‌ها و ناخوشی‌ها به قلم سیده‌محبوبه کشفی، دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث دانشگاه شیراز، آمده است: ما انسان‌ها به طور معمول از عواقب و سرانجام تصمیم‌گیر‌ی‌ها و کارهای‌مان آگاه نیستیم. این ناآگاهی از عاقبت امور موجب می‌شود که صلاح و فساد اعمال را نیز ندانیم و از اتفاقات و مشکلات رنجیده خاطر شویم. موارد متعددی در طی مسیر زندگی پیش آمده که کاری را خوب و خیر می‌دانستیم، اما نتایج بدی را گرفتیم یا حتی بالعکس.

توجه و باور به عبارت قرآنی «اللَّه يعَلَمُ»، همان امری است که انسان را در سختی‌ها و مشکلات، صبور و مقاوم نگاه می‌دارد. خداوند متعال با این بیان قاطع به بندگان می‌فهماند که علم انسان‌ها محدود و ناچیز است و ممکن است چیزی را ناخوشایند دارند در حالی که سعادت آن‌ها در آن باشد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha