برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در قوچان + عکس
کد خبر: 3948370
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در قوچان + عکس

سوگواره «یاس نبوی» همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در جوار بقاع متبرکه امامزاده ابراهیم(ع) و امامزاده جلیل(ع) شهرستان قوچان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قوچان از محل عوائد موقوفات مرتبط، کمک خیرین و بقاع متبرکه این شهرستان، تعداد ۱۰۰ بسته مواد غذایی و معیشتی با نام «تبرکات فاطمی» به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان در حاشیه شهر توزیع شد.

بنابر این گزارش؛ سوگواره یاس نبوی با ویژه‌برنامه‌های سخنرانی، روضه‌خوانی و مداحی در جوار بقاع متبرکه امامزاده ابراهیم(ع) و امامزاده جلیل(ع) این شهرستان برگزار شد و در این مراسم از محل عوائد موقوفات مرتبط، کمک خیرین و بقاع متبرکه قوچان، تعداد یک هزار و 500 پرس غذا بسته‌بندی و بین عزاداران فاطمی توزیع شد.

همچنین کاروان سیار فاطمی ویژه حاشیه شهر و روستاهای اطراف قوچان که مردم نیازمند توان برپایی مراسم عزاداری را ندارند، به مدت سه روز راه‌اندازی شد که در این کاروان سیار باحضور مداحان مراسم روضه‌خوانی و مداحی ویژه شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد.

فضا‌سازی، سیاهپوشی و نصب پرچم‌های عزاداری در سطح شهر و بقاع متبرکه شهرستان قوچان توسط اداره اوقاف قوچان و ماشین‌نویسی رایگان ویژه ایام شهادت حضرت زهرا(س) توسط خادمان مزار آیت‌الله آقا نجفی قوچانی(ره) نیز انجام شد.
 

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha