11 بهمن؛ آخرین مهلت ثبت نام در همایش بین‌المللی «گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی»
کد خبر: 3948397
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

11 بهمن؛ آخرین مهلت ثبت نام در همایش بین‌المللی «گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی»

آخرین مهلت ثبت نام در همایش بین‌المللی «گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن‌ساز» 11 بهمن ماه 1399 اعلام شد.

همایش بین‌المللی «گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی»

به گزارش ایکنا، روح‌الله تولایی، رئیس دانشکده و پژوهشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه جامع امام حسین(ع)، گفت: دومین همایش بین‌المللی «گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن‌ساز» به همت دانشگاه جامع امام حسین(ع) و با مشارکت 40 دانشگاه و نهاد معتبر علمی ملی و بین‌المللی و با حضور اندیشمندان و چهره‌های شاخص داخلی و جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان جهان به صورت محدود حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

دبیر همایش اظهار کرد: این همایش با هدف تبیین مکتب شهید سلیمانی جهت استخراج الگوی مدیران جهادی و تعمیم آن در ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در تاریخ 14 و 15 بهمن ماه 1399 در تالار اندیشه دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

تولایی با بیان اینکه برای سخنرانی در این همایش از یکی از سران قوا و فرماندهان عالی نیروهای مسلح دعوت شده است، افزود: ثبت نام و حضور در این همایش به صورت رایگان و مجازی است و برای کلیه شرکت‌کنندگان مجازی در همایش گواهی معتبر علمی صادر خواهد شد.

تولایی با دعوت از اندیشمندان، اساتید، کارشناسان، دانشجویان و علاقمندان شهید قاسم سلیمانی برای ثبت نام و حضور در همایش گفت: ثبت نام در این همایش از طریق پایگاه اینترنتی به آدرس mgt.ihu.ac.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha