مدیرعامل جدید اتحادیه قرآنی هرمزگان منصوب شد
کد خبر: 3948404
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷

مدیرعامل جدید اتحادیه قرآنی هرمزگان منصوب شد

عماد ناصری از قاریان فعال و مدیر مؤسسه آوای ملکوت به عنوان مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هرمزگان انتخاب شد.

ارسالی///مدیرعامل اتحادیه قرآنی هرمزگان تغییر کرد/خسارت سطحی زلزله اخیر به برخی از مؤسسات استانمعصومه امیرزاده، نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: محمدحسین لاله‌زاری، مدیرعامل سابق اتحادیه به دلیل مشغله کاری استعفا کرد و از یک ماه گذشته، عماد ناصری، مدیر مؤسسه آوای ملکوت میناب، جوان فعال قرآنی و قاری ممتاز استان به عنوان مدیر عامل معرفی و انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه در زمان باقی مانده از هیئت مدیره، قرار شد که سکان‌دار این مجموعه به ایشان واگذار شود، اظهار کرد: امیدواریم با ایجاد هماهنگی‌های لازم بین مؤسسات و نهاد‌های قرآنی و برنامه‌ریزی راهبردی، در جهت ارتقای سطح فعالیت‌های مؤسسات تلاش کنیم و آنها را از رکودی که در حال حاضر به دلیل شرایط کرونا مضاعف شده است، نجات دهیم.

امیرزاده با اشاره به آسیب‌های مؤسسات قرآنی استان از ویروس کرونا و شرایط حاصله، بیان کرد: بسیاری از مؤسسات به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم فضای مجازی در ورطه تعطیلی هستند و با توجه به کمک اندک (یک میلیونی) اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان، اما گرهی از مشکلات مؤسسات برداشته نشد.

نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرآنی هرمزگان اظهار کرد: 50 مؤسسه عضو اتحادیه از حمایت یک میلیون تومانی برخوردار شدند؛ یعنی 50 میلیون تومان به اتحادیه استان و به حساب تشکل‌هایی که گزارش از فعالیت خود ارسال کرده بودند، واریز شد.

وی درباره زلزله اخیر هرمزگان و برآورد آسیبی که مؤسسات وارد شد، افزود: الحمدلله این زلزله در عمق ۱۹ کیلومتری از سطح زمین بندر کنگ در مرز خلیج فارس، جزیره قشم و هرمزگان بوده است که خسارت جزئی و سطحی به ساختمان برخی از مؤسسات این شهرها وارد کرده است و گزاری از مدیران مؤسسات مبنی بر خسارت عمیق دریافت نکرده‌ایم.

یادآور می‌شود، اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت هرمزگان متشکل از ناصر جعفرزاده به عنوان رئیس، معصومه امیرزاده به عنوان نایب‌رئیس، راضیه خدیر به عنوان منشی، عماد ناصری به عنوان مدیرعامل، رضا ساعد به عنوان ناظر و لیلا غلامحسینی به عنوان عضو است.  

انتهای پیام
captcha