4348 ایرانی در وضعیت شدید ابتلا به کرونا هستند
کد خبر: 3948453
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
لاری:‌

4348 ایرانی در وضعیت شدید ابتلا به کرونا هستند

سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 83 بیمار کرونایی دیگر در کشور خبر داد و گفت: چهار هزار و 348 نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جان باختن ۸۳ بیمار دیگر کووید۱۹ / 10 شهر قرمز در استان مازندرانبه گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، آمار 24 ساعت گذشته کرونا در ایران را اعلام کرد و گفت: از دیروز تا امروز ۲۹ دی‌ماه، براساس معیارهای قطعی تشخیصی، پنج هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۸۶ نفر از آنها بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.

وی ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۸۸۶ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۴۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری اضافه کرد: چهار هزار و 348 نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون هشت میلیون و ۵۸۰ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی اعلام کرد: براساس آخرین تحلیل‌ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند .۱۰ شهر قرمز کشور نیز در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا هستند.

انتهای پیام
captcha