اولین جشنواره ایده‌پردازی «قرآن شیرین» تمدید شد
کد خبر: 3948500
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

اولین جشنواره ایده‌پردازی «قرآن شیرین» تمدید شد

مهلت شركت در جشنواره ملی «قرآن شیرین» گرامیداشت یاد شهدای دانشجوی استان فارس تا 15 بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش ایکنا؛ مهلت شرکت در اولین جشنواره ایده‌پردازی «قرآن شیرین»،‌ گرامیداشت سومین یادواره شهدای دانشجوی فارس که با هدف ایده‌پردازی و تولیدات هنری و رسانه‌ای با رویکرد قرآنی برگزار می‌شود، تمدید شد.

این جشنواره تلاشی برای تغییر سبک و شیوه ارائه قرآن کریم جهت عمومی‌سازی انس با قرآن در جامعه است و علاقه‌مندان تا ۱۵ دی‌ماه جاری مهلت دارند در این جشنواره شركت کنند.

محور اصلی این جشنواره، آسان‌سازی انس عمومی با قرآن کریم، ایده‌پردازی و تولیدات هنری و رسانه‌ای با رویکرد قرآنی، تغییر سبک ارائه قرآن کریم و تغییر شیوه‌های فرهنگ‌سازی قرآن کریم است.

این جشنواره همراه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و آزمون ورودی خواهد بود و بخش ویژه جشنواره شامل مشاوره و حمایت تا تولید محصول است. زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره ۶ اسفندماه سال جاری است.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در جشنواره به سایت مبشران مراجعه کنند. این جشنواره با همکاری مدیریت فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی کشور،‌ دارالقرآن بسیج سپاه فجر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس یا موسسه قرآنی ذکر جمیل فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha