دبیر هشتمین جشنواره ملی «تن ‌پوش» منصوب شد
کد خبر: 3948614
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
طی حکمی از سوی عیسی علیزاده

دبیر هشتمین جشنواره ملی «تن ‌پوش» منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، امین مختاری به سمت دبیری هشتمین جشنواره ملی «تن ‌پوش» منصوب شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جشنواره «تن پوش»، امین مختاری مدیر فرهنگی و اجتماعی جهاد دانشگاهی هنر طی حکمی از سوی عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی به سمت دبیری هشتمین جشنواره ملی تن پوش منصوب شد.

بنا به این گزارش، جشنواره ملی تن پوش که پیش از این هفت دوره برگزار شده است. در این جشنواره تی‌شرت‌هایی منقش به طرح‌هایی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. همچنین در این جشنواره در راستای افزایش مهارت‌های جوانان این حوزه، کارگاه‌های آموزشی مرتبط برگزار می‌شود.

امین مختاری فارغ التحصیل کارشناسی سینما از دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد تئاتر از دانشگاه تهران است. از فعالیت‌های اجرایی وی می‌توان به دبیری بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، دبیری کمیته هنری بخش دانشگاهی دومین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، دبیر هنری دومین جشنواره بین‌المللی عکاسی نگاه آبی، دبیر دانشجویی چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، دبیر بخش آکادمی و مدیر روابط عمومی دوره‌های یازدهم و دوازدهم جشنواره فیلم نهال، عضو انجمن علمی سینما دانشگاه هنر، بنیانگذار انجمن هنر و زیست بوم دایره آبی، دبیر قاره آسیا جشنواره فیلم iesff اسپانیا و مشاور هنری سالانه گرافیک دال اشاره کرد. مختاری همچنین پیش از این مشاور هنری و مدیریت روابط عمومی جشنواره‌های متعددی را بر عهده داشته و به نگارش فیلمنامه‌های بلند و کوتاهی همچون بی‌گناهی، سالاری‌ها، چمدان دستی، دلاور جمعه، اعتراف و... پرداخته است.

فراخوان هشتمین جشنواره ملی تن‌پوش بهمن ماه جاری اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha