آمار روزانه فوت بیماران کرونایی در همدان به صفر رسید
کد خبر: 3948615
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

آمار روزانه فوت بیماران کرونایی در همدان به صفر رسید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از عدم فوت بیماران مبتلا به کرونا در طی شبانه‌روز گذشته در استان خبر داد.

عدم فوت بیمار مبتلا به کرونا در همدانمنوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات ستاد کرونا در حال حاضر وضعیت سفید برای استان گزارش نمی‌شود و در فرمت جدید وضعیت آبی به‌جای وضعیت سفید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه چهار شهرستان همدان، فامنین، اسدآباد و بهار در حال حاضر در وضعیت آبی قرار دارند و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند، افزود: شرایط استان از منظر شمار مبتلایان مناسب است و خوشبختانه امروز بدون فوت بیمار همراه بودیم.

کرمی گفت: با برگزاری طرح شهید سلیمانی و با توجه به رویکرد مشارکت مردم هم‌زمان با اعمال محدودیت‌های ترافیکی خوشبختانه روند ابتلا و بستری بیماران کاهش ‌یافته است.

وی ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی از طریق انجام مراقبت‌های فعال و بیماریابی سرپایی، شناسایی افراد مبتلا به‌سرعت انجام می‌گیرد و احتمال سرایت نیز کاهش می‌یابد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در پایان گفت: امیدوارم شاهد جهش‌های جدیدی در ویروس کرونا نباشیم و با مشارکت مردم روند ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از این بیماری کاهش یابد.

انتهای پیام
captcha