بن‌کارت‌های اهل قلم بعد از نمایشگاه قابل استفاده نیستند!
کد خبر: 3948630
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
اطلاعیه روابط عمومی خانه کتاب

بن‌کارت‌های اهل قلم بعد از نمایشگاه قابل استفاده نیستند!

خانه کتاب درباره استفاده اهالی قلم از بن‌کارت‌های بانک شهر در نمایشگاه اعلام کرد که این بن‌کارتها فقط در زمان نمایشگاه شش روزه کتاب قابل استفاده هستند در حالی که پیش از این در طول سال قابل استفاده در برخی کتابفروشی‌ها هم بودند.

اطلاعیه استفاده اهالی قلم از بن‌کارت‌های بانک شهربه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، بر اساس بیست‌ودومین اطلاعیه مربوط به برپایی نمایشگاه مجازی کتاب تهران، اهالی قلمی که بن‌کارت خرید کتاب بانک شهر و دارای موجودی از سال­‌های گذشته را در اختیار دارند و نام و نام­ خانوادگی آن­ها بر روی کارت حک شده است، می­‌توانند با مراجعه به شعب بانک شهر در سراسر کشور و دریافت Cvv۲ و رمز دوم نسبت به استفاده از این بن‌کارت­‌ها در سامانه نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نشانی tehranbookfair.ir اقدام کنند.
 
پس از طی این مراحل، بن کارت یادشده مانند سایر کارت­‌های بانکی در فرایند پرداخت نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابل استفاده خواهد بود.
 
بن‌کارت­‌های بانک شهر صرفاً در ایام برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابل استفاده بوده و پس از آن استفاده از آن‌ها به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.
انتهای پیام
captcha