ثبت‌ نام 500 خردسال همدانی در مسابقات سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3948664
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

ثبت‌ نام 500 خردسال همدانی در مسابقات سراسری قرآن و عترت

مسئول جامعةالقرآن خردسالان استان همدان از ثبت ‌نام بیش از 500 نفر از خردسالان این مرکز در مسابقات سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

ثبت‌ نام 500 نفر از خردسالان همدانی در مسابقات سراسری قرآن و عترتطاهره روشنیان، مسئول جامعة‌القرآن خردسالان استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان از ثبت ‌نام بیش از 500 نفر از خردسالان این مرکز قرآنی در مسابقات سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و اظهار کرد: زمان ثبت‌ نام در مسابقات سراسری قرآن پایان دی‌ماه اعلام شده بود اما با توجه به تمدید زمان ثبت‌ نام، احتمال افزایش شمار شرکت‌کنندگان وجود دارد.

مسئول جامعةالقرآن خردسالان همدان ادامه داد: در این استان بیشترین آمار شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جامعةالقرآن استان همدان اختصاص دارد.

وی یادآور شد: این 500 نفر فقط در حوزه حفظ قرآن ثبت‌ نام کرده‌اند، تعداد کمی نیز در رشته صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه نیز شرکت کرده‌اند.

روشنیان با اشاره به اینکه همه‌ساله وضعیت شرکت جامعةالقرآن خردسالان همدان در آزمون قرآن وزارت ارشاد خوب و رضایت‌بخش بوده است، افزود: در سال گذشته از 900 نفر از اعضای جامعةالقرآن همدان که شرکت‌کننده در آزمون قرآن وزارت ارشاد بودند، تقدیر شد.

وی با بیان اینکه شمار شرکت‌کنندگان در این آزمون به دلیل شرایط کرونایی نسبت به سالیان گذشته روند کاهشی داشته است، اظهار کرد: استان همدان از نظر تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون در رتبه هجدهم قرار دارد.

مسئول جامعةالقرآن خردسالان استان همدان در پایان گفت: وضعیت کودکان و نوجوانانی که از طرف جامعةالقرآن برای شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت‌ نام کرده‌اند مناسب است، امیدواریم که شاهد درخشش اعضای این مجموعه در سطح کشور باشیم.

یادآور می‌شود، زمان ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا نیمه بهمن‌ماه جاری تمدید و در نیمه اول اسفندماه سال جاری آزمون به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha