اعزام طلاب مدرسه علمیه رضویه لامرد به مناطق محروم بشاگرد
کد خبر: 3948716
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

اعزام طلاب مدرسه علمیه رضویه لامرد به مناطق محروم بشاگرد

مدیر مدرسه علمیه رضویه لامرد از اعزام ۲۰ طلبه و روحانی این مدرسه به مناطق محروم شهرستان بشاگرد استان هرمزگان در ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الا‌سلام سیدمحمدجواد اسدی، مدیر مدرسه علمیه رضویه لامرد اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) حدود ۲۰ نفر از طلاب و روحانیون مدرسه علمیه رضویه لامرد با همراهی جوانان جهادگر گروه تبلیغی، جهادی شهید انصاری، در مناطق محروم شهرستان بشاگرد استان هرمزگان حضور یافتند.

وی هدف از اعزام طلاب و مبلغان به مناطق محروم را خدمت به محرومین، تقویت روحیه اعتماد به نفس جوانان، خودسازی و خدمت به خلق دانست و گفت: در طول این ایام، طلاب و روحانیون لامردی ضمن آشنایی با موقعیت جغرافیایی و زیستی مناطق محروم بشاگرد، فعالیت ویژه‌ای را با موضوعیت زندگی حضرت زهرا(س) و سبک زندگی اسلامی آغاز کردند و علاوه بر آن به بیان احکام شرعی و شبهاتی که توسط دشمنان نسل جوان را تهدید می‌کند، پرداختند.

حجت‌الاسلام اسدی با بیان اینکه دشمنان در صدد تهی کردن انسان‌ها از معنویت هستند، جهاد علمی و تبلیغی را یکی از برترین جهادها برشمرد و یادآور شد: مبلغان دین نقش مهمی برای ترویج معارف دینی بر عهده دارند و یکی از بهترین جهادها، جهاد علمی، دینی و تبلیغی است.

وی همچنین لزوم اعزام و آشنایی طلاب به مناطق محروم را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: راه‌اندازی اردوهای جهادی در مناطق کم‌برخوردار و اعزام طلاب به مناطق محروم کشور با هدف خودسازی و تربیت طلاب موفق و جهادی، از برنامه‌های مدون مدرسه علمیه رضویه لامرد در سال تحصیلی جدید است.

فاطمه قاسمی
انتهای پیام
captcha