مراسم عطرافشانی مزار شهید گمنام در تبریز + عکس
کد خبر: 3948880
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

مراسم عطرافشانی مزار شهید گمنام در تبریز + عکس

مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهید تازه تفحص شده با حضور اعضای کانون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمة‌الزهرا(س) و جوانان جمیعت هلال احمر شهرستان تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهید تازه تفحص شده، ۳۰ دی‌ماه به‌مناسبت سومین روز خاکسپاری این شهید والامقام با حضور اعضای کانون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمة‌الزهرا(س) و جوانان جمیعت هلال احمر شهرستان تبریز برگزار شد.

محمد یوسفی‌پور ماجد، رئیس جمیعت هلال احمر تبریز در این مراسم گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» و لذا برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌ریزی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مدنظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: برای تبیین نقش و جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت که در جنگ متبلور شد، بیش از هر چیز نیازمند بررسی درست دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس هستیم. در این ارتباط، حرکت جدی تحقیقاتی و علمی پیرامون موضوع ضروری به نظر می‌رسد.

یادآور می‌شود، شرکت‌کنندگان در این آیین با ادای احترام به مقام شامخ شهید با آرمان‌های شهدا، تجدید میثاق و بر تداوم راه آنها تأکید کردند.
 

ناصر غلامی هوجقان
انتهای پیام
captcha