اهدای 50 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند همدانی
کد خبر: 3949242
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

اهدای 50 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند همدانی

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش همدان از تهیه و توزیع 50 دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه بین دانش‌آموزان نیازمند این استان خبر داد.

اهدای 50 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند همدانیعباس تجری، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: خیرین، اولیای دانش‌آموزان و فرهنگیان طی پویشی 50 دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه تهیه و تحویل دارالقرآن‌های آموزش‌وپرورش دادند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش استان همدان 15 دارالقرآن در سطح استان دارد، افزود: مسئولان دارالقرآن‌ها، دانش‌آموزان نیازمند به گوشی را شناسایی و آن را به دانش‌آموزان اهدا کردند.

تجری یادآور شد: این برنامه با همکاری معاونت آموزشی اداره قرآن، عترت و نماز و سپاه استان انجام گرفت و شناسایی افراد نیازمند نیز بر عهده دارالقرآن‌ها بود.

وی در ادامه تصریح کرد: هر یک از این 15 دارالقرآن‌ها 11 گروه تخصصی برای 11 رشته قرآنی تشکیل داده‌اند که دانش‌آموزان منتخب در مسابقات آموزشگاهی عضو این دارالقرآن‌ها شده و آموزش‌های لازم و تخصصی را از طریق شبکه شاد دریافت می‌کنند تا خود را برای مسابقات قرآنی منطقه‌ای آماده کنند.

انتهای پیام
captcha