برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند
کد خبر: 3949295
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت: نخستین جشنواره فرهنگی، هنری معلمان هنرمند با رویکرد نوین و مبتنی بر آموزش مهارت بر اساس آسیب‌شناسی‌های مکرر از روند جاری برگزار می‌شود و معلمان گیلانی می‌توانند آثار خود را تا 10 اسفند در سایت معلمان هنرمند بارگذاری کنند.

به گزارش ایکنا از گیلان، جمیل عباسی غریب، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان، امروز، چهارم بهمن‌ماه  در جمع خبرنگاران با تأکید بر اهمیت نقش تربیتی معلمان در ارتقای آموزشی دانش‌آموزان، اظهار کرد: نخستین جشنواره فرهنگی، هنری معلمان هنرمند با رویکرد نوین و مبتنی بر آموزش مهارت بر اساس آسیب‌شناسی‌های مکرر از روند جاری، توانمندی‌های بی‌بدیل فرهنگیان براساس نقشه سند تحول بنیادین زیر نظام تربیت معلم و تأمین منابع انسانی برگزار می‌شود.

وی با تشریح شاخه‌های متنوع نخستین جشنواره فرهنگی، هنری معلمان، افزود: معلمان هنرمند می‌توانند در شاخه‌های آفرینش‌های ادبی، نقد هنری و ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی با مراجعه به سایت www.artistteachers.ir در این جشنواره شرکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به مهلت شرکت در این جشنواره تا 10 اسفند، تصریح کرد: در این جشنواره، هر فرهنگی می‌تواند در یک رشته شرکت کند و ضروری افراد حاضر در جشنواره توانایی باز تولید اثر و یا مشابه آن را داشته باشند.

عباسی‌غریب با بیان اینکه معلمان مدارس غیردولتی نیز با ارائه گواهی اشتغال از سوی مدیر مدرسه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، ادامه داد: بررسی آثار در دو مرحله اسفند 91 و فروردین 1400 انجام و مراسم اختتامیه و اعلام نتایج نیز در اردیبهشت 1400 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha