اهدای ۲ هزار تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان محروم البرزی
کد خبر: 3949547
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

اهدای ۲ هزار تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان محروم البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: با استفاده از ظرفیت 250 مرکز نیکوکاری توانستیم برای دو هزار دانش‌آموز محروم استان البرز تبلت و گوشی هوشمند تهیه کنیم تا از آموزش باز نمانند.

ارسالی///اهدای ۲ هزار تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان محروم البرزی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز، پنجم بهمن‌ماه در حاشیه بازدید از یکی از مراکز کمیته امداد در شهرستان کرج، اظهار کرد: دانش‌آموزان نسل آینده‌ساز کشور محسوب می‌شود و هر اقدامی که برای ارتقای تحصیل آنها فراهم شود در واقع به ارتقای کشور می‌انجامد.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز توانسته است هفت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز محروم را زیر چتر حمایتی خود قرار دهد و به آنها خدمات‌رسانی کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز تصریح کرد: بعد از شیوع کرونا و آغاز آموزش مجازی دانش‌آموزان باید نیاز برخی دانش‌آموزان محروم را به وسایل ارتباطی مانند گوشی هوشمند و تبلت را رفع می‌کردیم.

وی با بیان اینکه در این راستا از ظرفیت نهادها، دستگاه‌ها و خیرین بهره بردیم، اظهار کرد: در این زمینه اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفت که آخرین مورد آن توزیع ۵۰۰ دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند طی هفته گذشته بود.

محمدی‌فرد با بیان اینکه در این راستا از ظرفیت بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری بهره بردیم، گفت: در مجموع توانستیم برای دو هزار دانش‌آموز محروم استان البرز تبلت و گوشی هوشمند تهیه کنیم تا از آموزش باز نمانند.

وی اظهار کرد: مراکز نیکوکاری وابسته کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با جمع‌آوری کمک‌های مردم برای دانش‌آموزان محروم نقش بسزایی در انجام این عمل خداپسندانه داشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با بیان اینکه‌ برخی از خانواده‌ها توانایی تهیه گوشی هوشمند را نداشتند که به همین دلیل دانش‌آموزان در حال آسیب زدن در زمینه آموزشی بودند، تصریح کرد: این اقدامات باعث شد تا آنها از آموزش‌های مجازی در شبکه شاد بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: مردم و خیران نیز می‌توانند با شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۶۸۸۷۷ یا تماس با شماره ۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌ حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۹۷۶ نزد صندوق امداد ولایت البرز اقدام به تهیه وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان محروم کنند و در این عمل خداپسندانه شریک شوند.

انتهای پیام
captcha