استفاده از روش‌های نوین جمع‌آوری صدقات در همدان
کد خبر: 3950027
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

استفاده از روش‌های نوین جمع‌آوری صدقات در همدان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان گفت: از ابتدای آذرماه، قبض دریافت صدقات مردم به‌صورت الکترونیکی صادر شده است.

استفاده از روش‌های نوین در جمع‌آوری صدقات همدانغلامرضا صیادزاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به تخلیه الکترونیکی صندوق‌های صدقات از ابتدای آذرماه امسال، گفت: بهره‌گیری از روش‌های نوین و الکترونیکی در جمع‌آوری صدقات، خصوصاً پس از انتشار ویروس کرونا یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد بوده است.

صیادزاده با اشاره به اینکه خیّران، در 9 ماهه امسال 10 میلیارد و 278 میلیون تومان صدقه در استان همدان پرداخت‌ کرده‌اند، گفت: 68 دستگاه کارت‌خوان اندرویدی برای دریافت الکترونیکی صدقات به نیروهای تخلیه‌گر صندوق‌ها تحویل داده‌ شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان ادامه داد: در این روش، نیروهای تخلیه‌گر صندوق‌های صدقات با مراجعه به درب منازل شهروندان و تخلیه صندوق‌ها، رسید الکترونیکی وجوه دریافتی را به‌صورت آنی برای این مشترکین صادر می‌کنند.

وی افزود: همچنین در این روش، شهروندانی که فاقد صندوق فیزیکی بوده و علاقه‌مند به پرداخت صدقه به‌صورت الکترونیکی هستند می‌توانند صدقه خود را از طریق کارت‌ بانکی پرداخت کنند.

صیادزاده با بیان اینکه صدقات مردم همدان در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل خوشبختانه با 18 درصد رشد همراه بوده است، گفت: صدقات خیران برای رفع نیازهای متنوع خانواده‌های تحت پوشش در زمینه‌های درمانی، معیشتی، تحصیلی، جهیزیه، مسکن و... هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان اظهار کرد: مردم می‌توانند از روش‌های نوین دیگری مانند شماره‌گیری # 8877*و برقراری تماس با سامانه تلفنی 0968877 صدقه خود را به سهولت پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha