دو مرکز خیریه «افق» در ملایر افتتاح می‌شود
کد خبر: 3950627
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
همزمان با دهه فجر؛

دو مرکز خیریه «افق» در ملایر افتتاح می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از افتتاح دو مرکز خیریه افق در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: هدف از ایجاد این مراکز شناسایی خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر در مناطق حاشیه شهر است که علاوه بر این ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و قرآنی نیز در آن انجام می‌شود.

دو مرکز خیریه و فرهنگی «افق» در ملایر افتتاح  می‌شودپژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ایام دهه فجر، اظهار کرد: مراسم غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه و شاخص شهرستان ملایر با حضور هیئت‌امنای بقاع و مسئولان اوقاف و امور خیریه در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به محدودیت‌ها برنامه‌های مناسبتی این نهاد در بقاع متبرکه اجرا نخواهد شد، گفت: هم‌زمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) برنامه‌های مناسبتی شامل کلیپ‌های مولودی‌خوانی، سخنرانی با موضوع بصیرت‌افزایی، سبک زندگی، گفتمان انقلاب، مسابقات فرهنگی و قرآنی و... به‌صورت مجازی در دو کانال امامزاده عبدالله و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود.

توزیع 2 هزار بسته معیشتی در دهه فجر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر افزود: هم‌زمان با شب ۲۲ بهمن ندای الله‌اکبر از بلندگوهای بقاع متبرکه شاخص شهرستان ملایر طنین‌انداز می‌شود.

وی در ادامه از توزیع دو هزار بسته سبد معیشتی هر کدام به مبلغ 350 تا 400 هزار تومان از محل نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله هم‌زمان با ایام دهه فجر و ولادت حضرت زهرا(س) در بین نیازمندان ملایر خبر داد.

جعفری با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هشت هزار بسته معیشتی دیگر بین خانواده‌های نیازمند و بیماران کرونایی ملایر از محل نیت مرحوم شادروان سیف‌الدوله توزیع شده است، تصریح کرد: بیش از سه میلیارد تومان برای این بسته‌ها هزینه شده است.

وی افتتاح دو مرکز خیریه افق را از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه فجر دانست و گفت: هدف از ایجاد این مراکز شناسایی خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر در مناطق حاشیه شهر است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، قرآنی، توزیع کمک‌های معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌پذیر و نیازمند را از جمله برنامه‌های این مؤسسات دانست.

انتهای پیام
captcha