افتتاح 3 کارگاه خیاطی همزمان با دهه فجر در همدان
کد خبر: 3951204
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

افتتاح 3 کارگاه خیاطی همزمان با دهه فجر در همدان

مسئول بسیج سازندگی همدان از افتتاح سه کارگاه خیاطی همزمان با ایام‌الله دهه فجر در استان و تجهیز این کارگاه‌ها خبر داد.

افتتاح 3 کارگاه خیاطی در همدانعلی قره‌باغی، مسئول بسیج سازندگی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به افتتاح سه کارگاه خیاطی در استان همزمان با ایام‌الله دهه فجر، گفت: این کارگاه‌های خیاطی که در شهرستان‌های بهار، همدان و نهاوند فعال خواهند بود، هر یک برای 20 نفر اشتغال مستقیم و برای تعداد زیادی از افراد نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد خواهد کرد.

وی بیان کرد: در مجموع برای هر یک از این کارگاه‌ها، 200 میلیون تومان تجهیزات خریداری شده و محل کارگاه‌ها نیز از طرف سپاه تأمین شده است.

قره‌باغی از افتتاح مرکز پزشکی قانونی در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای این مرکز هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان قهاوند، گفت: برای بهره‌برداری و اتمام این پروژه نیز یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان همدان اظهار کرد: ساماندهی چهار گلزار شهدا و بهره‌برداری از اردوگاه کرامت به‌منظور بازپروری معتادان متجاهر نیز در این ایام انجام خواهد شد. بیش از 10 میلیارد تومان برای این کارگاه هزینه شده است.

انتهای پیام
captcha