پویش «راه سلیمانی» در همدان تمدید شد
کد خبر: 3954345
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

پویش «راه سلیمانی» در همدان تمدید شد

مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان همدان از برگزاری پویش مسابقه «راز سلیمانی» هم‌زمان با سراسر کشور در همدان خبر داد و گفت: با توجه به تقاضای زیاد مردم، زمان این مسابقه تمدید شد.

پویش «راه سلیمانی» در همدان تمدید شدرضا مرتضایی، مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مسابقه «راز سلیمانی» برای آحاد مردم با محوریت کتاب راز سلیمانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقه ۳۰ درصد تخفیف برای خرید کتاب و 10 درصد تخفیف ویژه نیز برای تشکل‌های فرهنگی و مجموعه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است، افزود: ۵۰ میلیون تومان جوایز نقدی و غیرنقدی برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.

مرتضوی با اشاره به اینکه قرار بود مسابقات ۲۲ بهمن‌ماه برگزار شود، افزود: با توجه به تقاضای مردم زمان ثبت‌ نام مسابقه تا 13 رجب، میلاد امام علی(ع) تمدید شده است و مخاطبان از طریق پل‌های ارتباطی سایت raaz.javan.org و پیامک عدد 5 به 1000888 می‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

وی ادامه داد: برای تخفیف ویژه باید با تشکل استانی جوانان رضوی به شماره 09186259677 تماس بگیرند یا به صفحه شبکه جوانان @shajarhamedan_ir مراجعه کنند.

مرتضایی با اشاره به اینکه کتاب راز سلیمانی از چاپ سی و هشتم نیز عبور کرده است، گفت: بیش از هزار همدانی در مسابقه راه سلیمانی شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha