مسابقه خطاطی «اسماء متبرکه حضرت علی(ع)» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3955096
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

مسابقه خطاطی «اسماء متبرکه حضرت علی(ع)» در همدان برگزار می‌شود

مسئول کانون اسلامی خواهران همدان از برگزاری مسابقه مجازی خطاطی از اسماء متبرکه حضرت علی(ع) به مناسبت میلاد این حضرت در همدان خبر داد.

مسابقه خطاطی «اسماء متبرکه حضرت علی(ع)» در همدان برگزار می‌شودساره میری، مسئول کانون اسلامی خواهران همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری مسابقه مجازی خطاطی از اسماء متبرکه حضرت علی(ع) به‌مناسبت میلاد این حضرت در همدان خبر داد و اظهار کرد: شرکت برای عموم در این مسابقه آزاد است و متقاضیان می‌توانند برای شرکت و کسب اطلاعات با شماره 38278149 تماس بگیرند.

وی ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را از تا دهم اسفندماه به ادمین کانال کانون ارسال کنند.

میری از شناسایی مسن‌ترین پدر شهید محله خبر داد و گفت: به‌مناسبت میلاد امام علی(ع) از پدر بزرگوار شهید میلاد مصطفوی طی مراسمی روز هفتم اسفندماه با حضور بر مزار این شهید والامقام تجلیل به‌عمل می‌آید.

وی همچنین از برگزاری مسابقه انشایی «پدر من نمونه است» خبر داد و گفت: این مسابقه در قالب انشا برای قشر جوان برگزار می‌شود، جزوه‌ای از حکمت‌های نهج‌البلاغه طراحی شده و مسابقه‌ای در این زمینه نیز برای عموم مردم طراحی شده است، متقاضیان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به کانال کانون اسلامی خواهران در ایتا مراجعه کنند. مهلت ثبت‌ نام در این مسابقه تا دهم اسفندماه اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha