اعتکاف رجبیه را در خانه‌های خود برگزار کنیم
کد خبر: 3955345
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

اعتکاف رجبیه را در خانه‌های خود برگزار کنیم

مسئول ستاد برگزاری اعتکاف همدان بیان کرد: با توجه به اینکه امکان برگزاری مراسم اعتکاف وجود ندارد بنابراین از مردم می‌خواهیم در منازل خود مراسم معنوی اعتکاف را برگزار کنند.

اعتکاف رجبیه را در خانه‌های خود برگزار کنیممهدی صلواتیان، مسئول ستاد برگزاری اعتکاف، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با توجه به اینکه امکان برگزاری مراسم اعتکاف وجود ندارد برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده که با نصب بنر و تیزرهای مختلف در فضای شهری اثرات اعتکاف را نمایان کنیم.

وی با بیان اینکه مردم باید از فضای معنوی اعتکاف بهره‌مند شوند، افزود: کلیپ‌هایی با عکس‌هایی که از اعتکاف سال‌های گذشته داریم از سوی ستاد ساخته شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

صلواتیان تأکید کرد: مردم نیز برای حفظ این فضای معنوی می‌توانند اعتکاف را در منازل خود برپا و اعمال آن را به‌جا آورند.

مسئول ستاد برگزاری اعتکاف همدان گفت: در سال 97، بیش از 21 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند، در سال گذشته نیز نتوانستیم این مراسم را برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: بنا داشتیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای عده بسیار محدودی مراسم اعتکاف را برگزار کنیم اما طبق نظر رهبر معظم انقلاب برگزاری هر برنامه‌ای باید طبق نظر ستاد کرونا و تمکین از نظرات آن‌ها باشد و از این رو در همدان مراسمی برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha