برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان ملایر در هفته سوم اسفندماه
کد خبر: 3955812
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان ملایر در هفته سوم اسفندماه

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌ و پرورش ملایر از برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان ملایر در هفته سوم اسفندماه با حضور بیش از 300 فرهنگی در چهار رشته خبر داد.

برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان ملایر در هفته سوم اسفندماهمسلم بیات، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌ و پرورش ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری همه‌ ساله مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان و فرهنگیان، اظهار کرد: این مسابقات امسال از مرحله آموزشگاهی شروع و تا مرحله کشوری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی نیز در مرحله آموزشگاهی با حضور بیش از پنج هزار دانش‌آموز در ملایر برگزار شد، افزود: از تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات در سطح آموزشگاه‌ها تعداد یک هزار و 500 دانش‌آموز به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند.

بیات با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات در 11 رشته شامل حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، مداحی، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و احکام و نماز به‌صورت مجازی و از طریق دریافت سی دی آثار در حال داوری و برگزاری است، گفت: تنها رشته حفظ قرآن کریم، به‌صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه از هر رشته سه نفر در شهرستان به‌عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب می‌شوند و از آن‌ها تقدیر می‌شود، گفت: نفرات اول هر رشته به مرحله استانی که اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود راه پیدا خواهند کرد.

بیات در ادامه از برگزاری مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان شهرستان ملایر در هفته سوم اسفندماه خبر داد و گفت: این مسابقات نیز با حضور بیش از 300 نفر از فرهنگیان در چهار رشته قرائت، حفظ، تفسیر و احکام و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال‌های گذشته فرهنگیان ملایر در مسابقات استانی و کشوری خوش درخشیده‌اند ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم امسال نیز فرهنگیان ملایر بتوانند در این مسابقات رتبه‌های خوبی را کسب کنند.

انتهای پیام
captcha