برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در ملایر
کد خبر: 3955957
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در ملایر

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از برگزاری جشن نیکوکاری در نیمه دوم اسفندماه جاری خبر داد و گفت: این مراسم امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود اما با توجه به شرایط کرونایی با محدودیت‌هایی برای برپایی برخی از پایگاه‌ها روبه‌رو هستیم.

برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در ملایرتیمور کرمی‌مقدم، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: جشن نیکوکاری همه‌ ساله در نیمه دوم اسفندماه و در آستانه سال نو، با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری و تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های محرومان با جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی و توزیع آن‌ها در میان محرومان اجرا می‌شود.

وی افزود: جشن نیکوکاری امسال هم با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود که با توجه به شرایط کرونایی و نبود حضور دانش‌آموزان در مدارس پایگاه‌ها برپا نمی‌شوند.

کرمی‌مقدم ادامه داد: قرار است با همکاری آموزش و پرورش در بستر شاد تبلیغات خود را برای کمک‌های مردمی به‌ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان در جشن نیکوکاری داشته باشیم.

وی از برپایی چهار پایگاه در سطح شهرستان ملایر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد و گفت: همچنین در میعادگاه‌های نماز جمعه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر می‌شوند.

کرمی‌مقدم با بیان اینکه بیش از هفت مرکز نیکوکاری برای جشن نیکوکاری و کمک‌های مردمی با کمیته امداد ملایر در هفته احسان و نیکوکاری همکاری می‌کنند، اظهار کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده قبل از عید نوروز به دست خانواده‌های نیازمند می‌رسد.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه در حال حاضر 15 مرکز نیکوکاری زیر نظر و با مجوز کمیته امداد در سطح شهرستان ملایر فعالیت دارند از افزایش این مراکز تا 30 مرکز تا اواخر امسال خبر داد و گفت: مراکزی که مجوز دریافت می‌کنند، فعالیت‌های خود را با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند از سال آینده آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به‌صورت حضوری به کمیته امداد تحویل دهند، گفت: همچنین از طریق روش‌های الکترونیکی نیز امکان واریز کمک‌های مردمی وجود دارد و مردم نوع‌دوست شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به خانواده‌های زیرپوشش و نیازمند این نهاد داشته باشند.

انتهای پیام
captcha