صدقات مردمی، 20 مشکل اساسی نیازمندان را برطرف می‌کند
کد خبر: 3956105
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

صدقات مردمی، 20 مشکل اساسی نیازمندان را برطرف می‌کند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه صدقات نیکوکاران کمک می‌کند تا 20 نیاز اساسی محرومان استان برطرف شود، گفت: از آنجایی که صدقات بر اساس ضوابط شرعی و مطابق با نیات خیران هزینه می‌شود بر همین اساس حتی یک ریال از صدقات و کمک‌های مردم استان، در خارج از استان هزینه نمی‌شود.

صدقات مردمی، 20 مشکل اساسی نیازمندان را برطرف می‌کندپیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه در 10 ماهه سال جاری، 11 میلیارد و 757 میلیون تومان صدقه جمع‌آوری‌ شده است، گفت: این صدقات برای حل 20 مشکل از مشکلات اساسی نیازمندان هزینه می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها کمک به تأمین مسکن، جهیزیه، درمان، تحصیل، لوازم ضروری منزل و کمک‌های بلاعوض فوری محرومان است.

مدیرکل کمیته امداد همدان بیان کرد: از آنجایی که صدقات و سایر کمک‌های مردمی بر اساس ضوابط شرعی و مطابق با نیات خیران هزینه می‌شود بر همین اساس حتی یک ریال از صدقات و کمک‌های مردم استان، در خارج از استان هزینه نمی‌شود.

وی اضافه کرد: کلیه امدادگران استان خود را امانت‌دار کمک‌های مردم می‌دانند و تلاش می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین شیوه‌ها این کمک‌ها به صاحبان واقعی آن رسانده شود.

ترکمانه با اشاره به اینکه کارکنان کمیته امداد نیز همانند سایر دستگاه‌های اجرایی، کارمند دولت هستند، تأکید کرد: حقوق و مزایای کارکنان این نهاد نیز همانند سایر دستگاه‌ها از محل بودجه دولت تأمین می‌شود و کمک‌های مردم به‌عنوان وجوه شرعی و امانی، بدون دخل و تصرف به دست نیازمندان می‌رسد.

وی در تشریح نحوه پرداخت صدقه به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری، یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از روش‌های آسانی همچون تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۸۸۷۷ استفاده کرده و یا با وارد کردن کد #۰81*۸۸۷۷* در تلفن همراه خود نسبت به پرداخت صدقه روزانه اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha