تهیه 149 مورد جهیزیه برای نوعروسان ملایری
کد خبر: 3957854
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

تهیه 149 مورد جهیزیه برای نوعروسان ملایری

مدیر کمیته امداد ملایر گفت: از ابتدای امسال تاکنون 149 مورد جهیزیه برای نوعروسان کمیته تهیه شده که این تعداد جهیزیه از کمک خیران و منابع داخلی بوده است.

تهیه 149 مورد جهیزیه برای نوعروسان ملایریتیمور کرمی‌مقدم، مدیر کمیته امداد ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه بیش از 7 هزار خانوار در قالب 21 هزار نفر از خدمات مختلف کمیته امداد ملایر بهره‌مند هستند، اظهار کرد: این خدمات در حوزه‌های مسکن، وام خوداشتغالی، کمک‌های فرهنگی و تحصیلی، درمانی، تهیه جهیزیه، حمایتی و معیشتی و... است.

وی یکی از خدمات این نهاد را تهیه جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش این نهاد دانست و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 149 مورد جهیزیه برای نوعروسان کمیته تهیه شده که این تعداد جهیزیه از کمک خیران و منابع داخلی بوده است.

کرمی‌مقدم با بیان اینکه مبلغ هر سری از این جهیزیه‌ها بین 8 تا ده میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: علاوه بر این تعداد جهیزیه کلی، 17 مورد جهیزیه موردی نیز در سال جاری از سوی کمیته امداد ملایر پرداخت شده که مبلغ هرکدام از این جهیزیه‌ها نیز 2 میلیون تومان بوده است.

مدیر کمیته امداد ملایر در ادامه با بیان اینکه 2 هزار و 300 دانش‌آموز و دانشجو نیز زیرپوشش کمیته امداد ملایر هستند، تصریح کرد: به هرکدام از این دانش‌آموزان و دانشجویان امسال 150 تا 350 هزار تومان کمک نقدی شده است.

کرمی‌مقدم یادآور شد: همچنین برای این دانش‌آموزان و دانشجویان لوازم‌التحریر و کیف و همچنین پوشاک نیز تهیه و به آن‌ها اهدا شده است.

وی با اشاره به مجازی شدن مدارس با توجه به ویروس کرونا گفت: با توجه به نیاز دانش آموزان به گوشی هوشمند و تبلت امسال با کمک خیران و کمیته امداد امام خمینی ملایر 58 دستگاه تبلت تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام
captcha