35 بانوی طلبه در حوزه علمیه حضرت زینب(س) ملایر پذیرفته می‌شوند
کد خبر: 3957862
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸

35 بانوی طلبه در حوزه علمیه حضرت زینب(س) ملایر پذیرفته می‌شوند

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) ملایر خبر داد: ددر سال تحصیلی جدید بعد از انجام مصاحبه از بین شرکت‌کنندگان برای تحصیل در این حوزه 35 نفر پذیرفته می‌شوند.

35 بانوی طلبه در حوزه علمیه حضرت زینب(س) ملایر پذیرفته می‌شوندپروانه ترکمان اسدی، مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ثبت‌نام حوزه‌ علمیه خواهران حضرت زینب(س) ملایر برای پذیرش بانوان طلبه‌ در سال تحصیلی جدید از 25 بهمن‌ماه سال‌جاری آغاز شده و تا اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه علاقمندان تحصیل در حوزه علمیه با داشتن شرایط می‌توانند از طریق سایت به‌صورت مجازی و یا حضوری برای تحصیل در حوزه ثبت‌نام کنند، افزود: در سال تحصیلی جدید بعد از انجام مصاحبه از بین شرکت‌کنندگان برای تحصیل در این حوزه 35 نفر پذیرفته می‌شوند.

ترکمان اسدی با اشاره به اینکه در حال حاضر در حوزه علمیه حضرت زینب(س) 150 طلبه خانم در حال تحصیل هستند، گفت: تاکنون تعداد زیادی از بانوان طلبه در این حوزه فارغ‌التحصیل شده که یا در مدارج بالاتر ادامه تحصیل داده و یا در ادارات و نهادهای مربوطه و یا فعالیت در حوزه‌های دینی و مذهبی مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط برگزاری کلاس‌ها به‌صورت مجازی، گفت: این کلاس‌ها به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، برگزاری برخی کلاس‌ها به‌صورت حضوری به‌صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته یک‌بار انجام و در این راستا از محیط نمازخانه یا سالن برای کلاس‌های حضوری استفاده می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) ملایر افزود: علاوه بر دروس حوزه کلاس‌های مختلف تفسیر قرآن و... نیز برای طلاب در طول سال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این حوزه در همه مناسبت‌ها برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود، تصریح کرد: نشست‌های دینی و بصیرتی، جلسات اخلاق و تفسیر، کرسی‌های آزاداندیشی، طرح کرامت و برگزاری کارگاه‌های پژوهشی، از فعالیت‌های این حوزه در طول سال است.

انتهای پیام
captcha