نصب المان‌های جدید هم‌زمان با ایام نوروز در ملایر
کد خبر: 3958536
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

نصب المان‌های جدید هم‌زمان با ایام نوروز در ملایر

شهردار ملایر از نصب المان‌های جدید با طراحی و ایده‌های نو هم‌زمان با ایام نوروز در سطح معابر، میادین، بلوارها و بوستان‌های شهر ملایر خبر داد.

نصب المان‌های جدید هم‌زمان با ایام نوروز در ملایرحسین بابایی، شهردار ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در آستانه سال نو و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، ایجاد فضایی دلپذیر، زیبا و با طراوت برای شهروندان گرامی، گروه‌های گل‌کاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر با کاشت گل‌های بهاری در این ایام، روح بهاری را برای شهر به ارمغان می‌آورند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح استقبال از بهار، گفت: عملیات گل‌کاری در میادین، بلوارها و بوستان‌های سطح شهر با کاشت انواع گل از جمله شب‌بو، بنفشه، همیشه‌بهار و انواع دیگری از گل‌ها در حال انجام است.

شهردار ملایر از کاشت 15 هزار گلدان شب‌بو، بیش از پنج میلیون بوته گل‌های بنفشه در این طرح خبر داد و گفت: در طرح استقبال از بهار، رفع نقص آب‌نماها، شستشو و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری، ساماندهی نمازخانه‌ها، رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر... در دستور کار قرار دارد.

بابایی گفت: بهسازی سرویس‌های بهداشتی و بوستان‌های سطح شهر به ترتیب در بوستان‌ها انجام خواهد شد.

وی گفت: همچنین قرار است 30 المان جدید است تا نوروز در معابر، بلوارها، میادین و بوستان‌های شهر نصب شود و المان‌های قدیمی نیز تعمیر و نصب شود.

انتهای پیام
captcha