آموزش و مشاوره قبل از ازدواج ويژه نوعروسان کمیته امداد البرز
کد خبر: 3959647
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

آموزش و مشاوره قبل از ازدواج ويژه نوعروسان کمیته امداد البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: امسال ۲۰۰ دختر در شرف ازدواج تحت پوشش این نهاد در کلاس‌های آموزشی پیش از ازدواج شرکت کردند.

ارسالی چهارشنبه// آموزش و مشاوره قبل از ازدواج ويژه نوعروسان کمیته امداد البرز

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره از حمایت این نهاد از دانش‌آموزان تحت پوشش خود، اظهار کرد: کمیته امداد امسال حدود یک هزار و 700 جلد کتاب کمک درسی و کمک آموزشی را با تخفیف ۵۰ درصدی بین جامعه هدف خود توزیع کرده است.

وی افزود: علاوه بر این با رایزنی با یکی از مراکز معتبر آموزشی کنکور، ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان با پشتیبانی کارشناسان و مدرسان با تجربه برای کنکور آماده می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر حدود هفت‌ هزار دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد قرار دارند، گفت: ۲۶۰ نفر از این دانش‌آموزان به‌صورت رایگان در مدارس هیئت‌امنایی و غیر انتفاعی ثبت‌نام شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز افزود: امسال با کمک خیرین بیش از دو هزار تبلت برای دانش‌آموزان تحت پوشش خریداری شد تا در روند آموزش آن‌ها خللی وارد نشود.

محمدی‌فرد همچنین به افتتاح 30 مرکز تخصصی نیکوکاری در استان اشاره کرد و گفت: این مراکز در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و... نیاز مددجویان را مرتفع می‌کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره هنری و قرآنی ترنج در سال جاری، گفت: البرز در این جشنواره سراسری با ارسال ۵۰۰ اثر موفق به کسب رتبه دوم در میان استان‌های دیگر شد‌.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزش‌های مجازی برای جامعه هدف توضیح داد: امسال شش هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در دوره‌های آموزش مجازی در حوزه اقتصاد مقاومتی، مهارت‌های ده‌گانه زندگی، ترویج فرهنگ کارو تلاش، مسائل پیش از ازدواج و... شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز اظهار کرد: علاوه بر این، امسال ۲۰۰ دختر در شرف ازدواج تحت پوشش هم در کلاس‌های آموزشی پیش از ازدواج شرکت کردند.

وی همچنین به اجرای طرح امداد فرهنگی در سال آینده اشاره کرد و گفت: این طرح ویژه دختران با استعداد و توانمندی خاص در حوزه‌های مختلف است که فراخوان آن اعلام شده و تا کنون ۱۲۰ نفر ثبت‌ نام کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه بنا شده است حدود ۲۰۰ مشاور، مدرس، فعال فرهنگی و... با حضور در منزل این دختران آموزش‌های لازم را به صورت حضوری ارائه دهند، بیان کرد: این طرح با هدف توانمندسازی روحی عاطفی و شخصیتی دختران نوجوان خانواده مورد حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha