واکسیناسیون بیش از 6 هزار همدانی / همدان؛ در شرایط سخت کرونایی
کد خبر: 3962809
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

واکسیناسیون بیش از 6 هزار همدانی / همدان؛ در شرایط سخت کرونایی

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان از واکسیناسیون بیش از شش هزار نفر از کادر درمان، جانبازان، گروه‌های پرخطر و گروه‌های خاص علیه بیماری کرونا خبر داد.

واکسیناسیون بیش از 6 هزار همدانی / همدان؛ در شرایط سخت کروناییمنوچهر کرمی، معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه در حال حاضر در شرایط بسیار سخت کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: متأسفانه تعداد موارد مراجعه شده با علائم مشکوک به بیماری کرونا به بیمارستان‌ها در شبانه‌روز گذشته از مرز 600 نفر عبور کرده که تاکنون بی‌سابقه بوده است و اغلب شهرستان‌ها در شرایط قرمز و نارنجی قرار دارند.

وی توصیه کرد: از شهروندان خواستاریم از هرگونه رفت‌وآمد غیرضروری بپرهیزند و پروتکل‌های بهداشتی را بیش‌ از پیش رعایت کنند، چراکه با آمدن ویروس‌های جدید کرونا گردش ویروس به حدی بالا رفته که امکان ابتلای افرادی که ماسک نمی‌زنند بسیار بالاست.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با بالا رفتن ابتلای مردم به ویروس کرونا، ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کم و کیفیت مراقبت‌ها کاهش می‌یابد و متأسفانه در این شرایط مرگ‌ومیر نیز افزایش خواهد یافت.

کرمی تأکید کرد: از مردم شریف استان خواستاریم از برگزاری هرگونه دورهمی و میهمانی، حتی میهمانی خانوادگی بپرهیزند تا بتوانیم موج جدید شیوع کرونا را مدیریت کنیم، در حال حاضر ورود و خروج پلاک‌های غیربومی به استان ممنوع شده است.

انتهای پیام
captcha