اجرای طرح جمع‌خوانی قرآن کریم در همدان
کد خبر: 3963562
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

اجرای طرح جمع‌خوانی قرآن کریم در همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: طرح جمع‌خوانی قرآن کریم همزمان با ایام‌الله ماه مبارک رمضان با حضور جمعیت محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همدان اجرا می‌شود.

برگزاری طرح جمع خوانی قرآن کریم در همدانرضا حاجی زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: طرح جمع‌خوانی قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان با جمعیت بسیار کم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و برنامه ضبط شده آن از سوی صداوسیمای مرکز همدان پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح ضیافت الهی که از روز 25 فروردین آغاز و تا روز 24 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت روزانه بخشی از قرآن در یک برهه زمانی کوتاه تلاوت خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان تأکید کرد: با توجه به قرمز شدن وضعیت همدان از منظر شیوع کرونا، بقاع متبرکه تعطیل هستند و تنها صحن باز برخی امامزادگان همچون امامزاده عبدالله(ع) همدان، شاهزاده حسین(ع)، امامزاده یحیی(ع) و همچنین امامزاده عبدالله(ع) ملایر به‌صورت محدود باز هستند که برگزاری مراسم تجمعی در این بقاع متبرکه ممنوع است.

وی اضافه کرد: برنامه ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن نیز به‌صورت ضبط شده از سال‌های قبل از طریق صداوسیما مرکز همدان پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha