ثبت‌ نام 945 داوطلب شورای اسلامی روستا در ملایر
کد خبر: 3963954
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

ثبت‌ نام 945 داوطلب شورای اسلامی روستا در ملایر

فرماندار ویژه ملایر گفت: تا ساعت 24 شب گذشته تعداد 945 داوطلب برای 543 کرسی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا در چهار بخش تابعه این شهرستان ثبت‌ نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 945 داوطلب شورای اسلامی روستا در ملایربه گزارش ایکنا از همدان، قدرت‌الله ولدی، فرماندار ویژه ملایر، 23 فروردین‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: تا ساعت 24 شب گذشته، 22 فروردین‌ماه تعداد 945 داوطلب برای 543 کرسی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا در چهار بخش تابعه در بخش‌های مرکزی، سامن، جوکار و زند در این شهرستان ثبت‌ نام کرده‌اند.

وی افزود: در مقایسه با دور پنجم انتخابات شوراهای اسلامی روستا در این شهرستان با 869 داوطلب، 76 نفر نسبت به دور قبل افزایش ثبت نامی و از نظر میزان مشارکت داوطلبان 1.75 درصد افزایش مشارکت وجود داشته است.

ولدی بیان کرد: در دوره قبل انتخابات شوراهای اسلامی روستا 166 روستا در این شهرستان واجد شرایط برگزاری انتخابات بودند که در این دوره سه روستای گلدسته در بخش مرکزی، میرزائیه در بخش جوکار و بیدکرپه وسطی در بخش زند به جمع روستاهای واجد شرایط انتخابات شوراها اضافه شدند.

فرماندار ویژه ملایر اظهار کرد: همچنین دو روستای توسک علیا و سفلی در بخش مرکزی که دور قبل موفق به تشکیل شورای اسلامی خود نشده بودند، در این دوره با استقبال داوطلبان می‌توانند انتخابات شوراهای اسلامی روستا را تشکیل دهند و در مجموع پنج روستا به جمع روستاهای واجد شرایط اضافه شد.

وی گفت: طبق تفکیک بخش‌های تابعه ملایر، در بخش مرکزی 267 داوطلب برای 51 روستا، در بخش جوکار 206 داوطلب برای 35 روستا، در بخش سامن 271 داوطلب برای 43 روستا و در بخش زند 201 داوطلب برای 40 روستا ثبت‌ نام کرده‌اند.

ولدی با اشاره به اینکه از مجموع داوطلبان ثبت نامی در ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا در این شهرستان، 906 نفر آقا و 39 نفر خانم هستند، بیان کرد: استقبال داوطلبان برای ثبت‌ نام این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی روستا در شهرستان ملایر خوب بود که از نظر ثبت نامی در استان پیشرو هستیم و همانند دوره‌های قبل مردم ملایر با حضور پرشور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات، پای‌بندی خود را به نظام و انقلاب به اثبات خواهند رساند.

انتهای پیام
captcha