فراخوان ثبت‌نام گروه‌های جهادی برای کمک به کادر درمان همدان
کد خبر: 3963962
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

فراخوان ثبت‌نام گروه‌های جهادی برای کمک به کادر درمان همدان

مسئول جذب و پذیرش قرارگاه گروه جهادی آیت‌الله مدنی همدان از فراخوان ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در گروه‌های جهادی برای کمک به کادر درمان خبر داد.

فراخوان ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در گروه‌های جهادیمهدی عزت‌پور، مسئول جذب و پذیرش قرارگاه گروه جهادی آیت‌الله مدنی در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از فراخوان ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در گروه‌های جهادی برای کمک به کادر درمان خبر داد.

عزت‌پور تصریح کرد: سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی و حوزه علمیه تفاهم‌نامه مشترکی امضا کردند که داوطلبان حوزه‌های علمیه بتوانند در بیمارستان‌ها حاضر و به کادر درمان در جهت تسریع بهبودی بیماران کرونایی کمک کنند.

وی ادامه داد: پس از امضای این تفاهم‌نامه بیش از 200 نفر از حوزویان خانم و آقا و سایر افراد در سطوح مختلف تحصیلی در موج سوم کرونا و پیش از آن در بیمارستان‌ها حاضر و ضمن روحیه‌دهی به بیماران کرونایی به کادر درمان در تسریع بهبود این بیماران کمک کردند.

عزت‌پور گفت: گروه‌های جهادی تاکنون در بیمارستان‌های آتیه و بیمارستان شهید بهشتی به یاری کادر درمان و بیماران کرونایی می‌شتافتند که اکنون با آغاز موج چهارم کرونا داوطلبان می‌توانند پس از گذراندن آموزش‌های لازم توسط کادر درمان، در بیمارستان‌های استان حضور یابند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 80 درصد متقاضیان برای شرکت در این فعالیت جهادی را جوانان تحصیل کرده تشکیل می‌دادند، افزود: این افراد با حضور در بیمارستان‌ها و روحیه‌دهی به بیماران در کاهش استرس آن‌ها تأثیر داشته و از این طریق درمان آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دادند که طبق آمار کادر درمان روند بهبود بیماران کرونایی سرعت می‌گرفت.

عزت‌پور در ادامه درباره ابتلای این گروه‌های جهادی به ویروس کرونا با حضور در بیمارستان‌ها گفت: با توجه به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بیمارستان‌ها بسیار بیشتر از سطح اجتماع است، بنابراین درصد ابتلا به این ویروس نیز بسیار کمتر است به‌طوری که از بین نیروهای جهادی فقط سه نفر به این بیماری مبتلا و خوشبختانه سریع بهبود یافتند.

انتهای پیام
captcha