شرکت 123 حافظ همدانی در دوره ارزیابی حافظان
کد خبر: 3968267
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

شرکت 123 حافظ همدانی در دوره ارزیابی حافظان

مسئول اداره قرآن و عترت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان همدان از حضور 123 حافظ همدانی در شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خبر داد.

شرکت 123 حافظ همدانی در دوره ارزیابی حافظانغلامرضا فرهادی، مدیر اداره قرآن و عترت تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از حضور 123 حافظ همدانی در شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خبر داد و گفت: آزمون روز جمعه، 31 اردیبهشت‌ماه، ساعت 9 به‌صورت سراسری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آزمون اولیه به‌صورت کتبی و حضوری برگزار خواهد شد همچنین قبول‌شدگان در آزمون کتبی به مرحله بعدی که به‌صورت شفاهی برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

فرهادی تأکید کرد: شاخص‌هایی همچون تلاوت صحیح قرآن، تجوید، صوت و لحن و همچنین ترجمه و مفاهیم از فاکتورهای مهم اعطای مدرک به حافظان است.

مدیر اداره قرآن و عترت تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: طی آزمون برگزار شده، بر اساس قبولی افراد در آزمون‌ها مدرک دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترای علوم قرآنی که معادل مدارک دانشگاهی هستند به آن‌ها داده می‌شود.

فرهادی گفت: این مدرک تنها مدرک ملی است که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی به حافظان داده می‌شود.

مدیر اداره قرآن و عترت تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه از همدان چهار داور در این مسابقات داوری خواهند کرد، افزود: سه خانم و یک نفر آقا از همدان در این مسابقات داوری می‌کنند.

فرهادی بیان کرد: در پانزدهمین دوره ارزیابی حافظان قرآن از همدان، از 155 نفر حافظ شرکت‌کننده، هشت نفر موفق به کسب گواهینامه در درجات مختلف شدند.

انتهای پیام
captcha