امید‌آفرینی؛ رسالت اصلی رسانه‌ها در عرصه انتخابات
کد خبر: 3968976
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

امید‌آفرینی؛ رسالت اصلی رسانه‌ها در عرصه انتخابات

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه دشمن امروز در موضوع انتخابات به‌دنبال ایجاد فضای ناامیدی است و رسانه‌ها باید امید‌آفرینی کنند، گفت: حضور در انتخابات مبارزه با دشمنان است.

امید‌آفرینی؛ رسالت اصلی رسانه‌ها در عرصه انتخابات پیش روبه گزارش ایکنا از همدان، ناصر قوامی مشفق، مسئول بسیج رسانه استان همدان، 12 اردیبهشت‌ماه در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان ملایر با اشاره به اهمیت انتخابات و گام برداشتن در راستای مشارکت بالای انتخاباتی، اظهار کرد: دشمن امروز در موضوع انتخابات به‌دنبال ایجاد فضای ناامیدی است. لذا، رسانه‌ها باید امید‌آفرینی کنند، چراکه افزایش مشارکت مردم در انتخابات باعث افزایش ضریب امنیتی کشور و تقویت نظام اقتصادی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امیدآفرینی نقطه مقابل سیاه‌نمایی رسانه دشمن است، گفت: رسانه‌ متعهد در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن منفعل نیست.

قوامی مطالبه‌گری و امید‌آفرینی در جامعه را دو رکن و محور اصلی رسانه‌ها برشمرد و بیان کرد: خبرنگاران و رسانه در حین انتقادات سازنده و مطالبه‌گری، روحیه امید و نشاط را در جامعه تزریق می‌کنند.

مسئول بسیج رسانه استان با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی زمینه تقویت خبرنگاران را فراهم می‌کند، گفت: آمادگی لازم در این زمینه فراهم است و اهمیت آموزش سواد رسانه به غیر از رسانه‌ها برای تمام اقشار به‌ویژه مدیران و مسئولان بر کسی پوشیده نیست و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از تشکیل کمیته مصلحین برای حمایت از اهالی رسانه و کاهش مراجعات به مراجع قضایی خبر داد و افزود: کمیته مصلحین برای حمایت از اهالی رسانه، رفع اختلاف و ایجاد صلح و سازش، کار خود را آغاز می‌کند تا از حقوق حقه اصحاب رسانه صیانت کنیم.

انتهای پیام
captcha