اهدای 200 بسته معیشتی به نیازمندان ملایری
کد خبر: 3970625
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
از سوی موکب فاطمه‌الزهرا(س) انجام می‌شود؛

اهدای 200 بسته معیشتی به نیازمندان ملایری

به همت خادمان و خیرین موکب فاطمةالزهرا(س) ملایر 200 بسته معیشتی همزمان با ماه مبارک رمضان بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

تهیه و توزیع 200 بسته معیشتی از سوی موکب فاطمه‌الزهرا(س)به گزارش ایکنا از همدان، موکب فاطمة‌الزهرا(س) ملایر از موکب‌های بزرگ غرب کشور است که در ایام اربعین خدمات متنوعی به زائران کربلا ارائه می‌دهد. این موکب خدمات‌دهی خود را فقط محدود به ایام اربعین نکرده و در مقاطع و شرایط مختلف اقدام به خدمات‌دهی به‌خصوص به نیازمندان می‌کند.

حمید زمانی، مسئول موکب فاطمة‌الزهرا(س) ملایر با اشاره به مهم‌ترین خدمات این موکب، اظهار کرد: از زمان تأسیس به همت خیرین و خادمان این موکب خدمات مختلفی ارائه شده است.

وی با اشاره به تعطیلی پیاده‌روی اربعین در سال گذشته با توجه به شیوع کرونا، بیان کرد: این موکب در بحران‌های مختلف کشور در مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده حضور یافت و به مردم خدمات داد.

زمانی اضافه کرد: پس از شیوع بیماری کرونا و با توجه به نیاز کشور به ماسک و الکل نیز تولید این دو محصول در موکب فاطمةالزهرا(س) ملایر آغاز شد.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در چندین بازه زمانی مختلف، تصریح کرد: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان نیز 200 بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان آماده شده است.

زمانی افزود: مجموع ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی 420 میلیون ریال است که شامل حبوبات، روغن، برنج، ماکارونی، قند و شکر می‌شود.

وی گفت: شعار ما از ابتدا این بوده که موکب تعطیلی ندارد و خدمات صرفاً به ایام اربعین محدود نمی‌شود و در طی سال ‌خدمات موکب فاطمةالزهرا(س) ملایر ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha