پویش «اهدای نفس» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3970943
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

پویش «اهدای نفس» در همدان برگزار می‌شود

مسئول امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان از اجرای پویش «اهدای نفس» در همدان خبر داد و گفت: این پویش در راستای تهیه کپسول‌های اکسیژن برای بیماران کرونایی انجام می‌گیرد.

پویش «اهدای نفس» در همدان برگزار می‌شودحمید شاکری‌صفت، مسئول امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اجرای پویش اهدای نفس، گفت: این پویش در راستای تهیه کپسول‌های اکسیژن برای بیماران کرونایی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در راستای درخواست دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا در زمینه تهیه کپسول اکسیژن، مجمع خیرین سلامت استان پویش اهدای نفس را راه‌اندازی و از خیرین محترم درخواست ارائه کمک‌های خود برای تهیه این کپسول‌ها کردند.

شاکری‌صفت اظهار کرد: از زمان اجرای این پویش تاکنون 11 کپسول اکسیژن با کمک خیرین خریداری شد که شامل پنج کپسول 40 لیتری ویژه بیماران بیمارستانی و شش کپسول 10 لیتری برای بیماران قابلیت درمان در منزل است.

مسئول امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان گفت: برای تهیه این کپسول‌ها 27 میلیون تومان هزینه شده است.

وی در پایان گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون پنج مرحله خیرین اقدام به خرید کپسول‌های اکسیژن کرده‌اند، این پویش تا زمانی که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کند که نیازی وجود ندارد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha