شرکت هزار دانش‌آموز همدانی در مسابقات قرآن آموزش‌وپرورش
کد خبر: 3970947
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

شرکت هزار دانش‌آموز همدانی در مسابقات قرآن آموزش‌وپرورش

رئیس اداره قرآن و نماز اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان از شرکت هزار دانش‌آموز در مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت در آموزش‌وپرورش همدان خبر داد و گفت: مسابقات به صورت مجازی انجام شد و اکنون در مرحله داوری قرار داریم.

شرکت هزار دانش‌آموز همدانی در مسابقات قرآن آموزش‌وپرورشعباس تجری، رئیس اداره قرآن و نماز اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآنی در سطح آموزشگاهی 50 هزار دانش‌آموز شرکت کرده بودند که از این تعداد 20 هزار دانش‌آموز به مرحله مسابقات منطقه‌ای راه یافتند و پس از آن نیز هزار نفر در روزهای گذشته در سطح استانی به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه از این افراد شرکت‌کننده 80 نفر به مرحله کشوری راه خواهند یافت، افزود: مسابقات کشوری در تیر و مردادماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

تجری یادآور شد: سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه، مداحی، اذان، احکام، انشای نماز، تفسیر نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات به‌صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار شده و دانش آموزان فایل‌های صوتی خود را در قالب این شبکه به آموزش‌وپرورش ارسال کردند.

انتهای پیام
captcha