برپایی ۱۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در ملایر
کد خبر: 3971325
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰

برپایی ۱۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در ملایر

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: یکصد پایگاه در مکان‌های اقامه نماز عید فطر، میادین اصلی شهر، دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری آماده جمع‌آوری فطریه روزه‌داران است.

برپایی ۱۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در ملایرتیمور کرمی‌مقدم، مدیر کمیته امداد ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیش از یکصد پایگاه در مکان‌های اقامه نماز عید فطر، میادین اصلی شهر، دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری آماده جمع‌آوری فطریه روزه‌داران است.

وی گفت: با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد کرونا، نماز عید فطر در فضای باز و در نقاط مختلف از سوی ستاد برگزاری نماز عید فطر اقامه خواهد شد، افزود: در این مکان‌ها صندوق‌های جمع‌آوری فطریه با آرم و نشان کمیته امداد مستقر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در تمام این پایگاه‌ها دستگاه کارتخوان نیز برای دریافت فطریه در اختیار نمازگزاران قرار داده خواهد شد، بیان کرد: زمینه‌های پرداخت الکترونیکی زکات فراهم است، مردم روزه‌دار زکات خود را به روش الکترونیکی پرداخت کنند.

کرمی مقدم با بیان اینکه زکات فطریه جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان، به حساب نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی واریز خواهد شد، یادآور شد: سال گذشته نیز حدود 600 میلیون تومان زکات فطریه و کفارات در ملایر جمع آوری و در بین نیازمندان و خانواده‌های زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

انتهای پیام
captcha