توزیع بیش از دو هزار بسته معیشتی از سوی مراکز افق امامزادگان قم
کد خبر: 3971700
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۲
در ماه رمضان انجام شد؛

توزیع بیش از دو هزار بسته معیشتی از سوی مراکز افق امامزادگان قم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم گفت: طی ماه رمضان امسال دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۹ میلیارد و ۲۷۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در قالب رزمایش همدلی و با محوریت مراکز افق این ناحیه بین نیازمندان توزیع شده است.

توزیع ۱۰ میلیارد ریال بسته معیشتی توسط مراکز افق امامزادگان قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه قم، سیدسجاد موسوی قیداری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک قم طی گفت‌وگویی اظهار کرد: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان امسال با محوریت ۹ بقعه متبرک ناحیه یک شهرستان قم اجرایی شد.

وی افزود: در این مدت در شش بقعه متبرک و با رعایت ضوابط بهداشتی و پروتکل‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، نماز جماعت اقامه شد، همچنین در دو بقعه شاهد برگزاری آیین ترتیل‌خوانی قرآن کریم و در ۹ بقعه جلسه‌های تفسیر بودیم که برخی از آنها به‌صورت مجازی بوده و از طریق شبکه‌های اجتماعی و به‌طور زنده پخش شده‌اند.

رئیس اوقاف ناحیه یک قم با بیان اینکه مراسم ویژه سالروز وفات حضرت خدیجه(س) در چهار بقعه، میلاد امام حسن مجتبی(ع) در پنج و شهادت حضرت علی(ع) نیز در ۹ بقعه شاخص این ناحیه برگزار شد گفت: طی ماه رمضان امسال برنامه تسبیح سحر از جوار سه بقعه ناحیه یک به‌صورت زنده از طریق سیمای قم پخش شد.

وی تعداد هیئت‌های مذهبی مشارکت‌کننده در برنامه‌های رمضانی اوقاف را سه هیئت ذکر کرد و یادآور شد: کاروان شادی میلاد امام حسن(ع) نیز از جوار یکی از بقاع متبرک ناحیه یک به حرکت درآمد و به اجرای برنامه‌های شاد مذهبی پرداخت.

موسوی قیداری افزود: پخش مناجات‌خوانی ماه رمضان در ۹ بقعه شاخص ناحیه یک در دستور کار بود همچنین ۱۰ بقعه متبرک مجری طرح توزیع افطاری ساده بودند.

رئیس اداره اوقاف ناحیه یک شهرستان قم گفت: ۲۵ مبلغ بومی و اعزامی اوقاف نیز در سطح بقاع ناحیه یک اوقاف به امر تبلیغ مشغول بودند.

انتهای پیام
captcha