آماده‌سازی 130 حوزه امتحانی برای دانش‌آموزان همدانی
کد خبر: 3971816
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

آماده‌سازی 130 حوزه امتحانی برای دانش‌آموزان همدانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آماده‌سازی 130 حوزه امتحانی برای امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم در استان خبر داد.

آماده‌سازی 130 حوزه امتحانی برای دانش‌آموزان همدانیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه در اجرای مصوبه 977 شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به صدور مجوز برگزاری حضوری امتحانات پایه دوازدهم و پایه نهم توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، تلاش شده با بسیج همه امکانات و استفاده از ظرفیت‌های موجود، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عوامل اجرایی آزمون و دانش‌آموزان، آزمونی با کمترین دغدغه و آسیب را داشته باشیم.

پورداود با تأکید بر اینکه حفظ سلامت فرهنگیان و دانش‌آموزان اهمیت بالایی دارد، بیان کرد: مراقبان سلامت آموزش و پرورش در حوزه‌های امتحانی حضور مستمر و ثابت خواهند داشت و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون بر فرایند برگزاری امتحانات نظارت می‌‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های امتحانی علاوه بر رعایت فاصله دو متری صندلی‌ها، به‌صورت مستمر و روزانه ضدعفونی و گندزدایی انجام خواهد شد و مقدمات لازم برای تهویه مناسب فضاها در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برای دانش آموزان دارای بیماری‌های خاص و دارای علائم مشکوک در حوزه‌ها اتاق ایزوله ویژه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان آمار دانش‌آموزان در امتحانات نهایی پایه دوازدهم حدود 14 هزار نفر و پایه نهم را 22 هزار و 500 نفر ذکر کرد و افزود: 130 حوزه امتحانی در سطح استان برای آزمون آماده‌سازی شده است.‌

انتهای پیام
captcha