ضرورت شناخت تکنیک‌های چاپ پارچه در جشنواره نقش تن‌پوش بررسی می‌شود
کد خبر: 3971995
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

ضرورت شناخت تکنیک‌های چاپ پارچه در جشنواره نقش تن‌پوش بررسی می‌شود

نهمین نشست آموزشی هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش به صورت آنلاین و با موضوع ضرورت شناخت تکنیک‌های چاپ پارچه در صنعت مد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عومی هشتمین دوره جشنواره ملی نقش تن‌پوش، دبیرخانه این جشنواره همزمان با مرحله رقابتی جشنواره، نشست‌هایی آموزشی‌ را برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار می‌کند. این نشست‌ها با توجه به ملاحظات مربوط به همه‌گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین و از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار داده می‌شود.

نهمین نشست این جشنواره این فردا سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ ماه با موضوع «ضرورت شناخت تکنیک‌های چاپ پارچه در صنعت مد» و با حضور سمانه محمدی، طراح لباس و پارچه و مدرس دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۲۱ روز سه‌شنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه، از طریق لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره نقش تن‌پوش به نشانی http://instagram.com/department_mode این نشست آموزشی را دنبال کنند.

یادآوری می‌شود، هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک و حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانوده، معاونت فرهنگی وزات علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری‌های نرم و هویت ساز و به دبیری امین مختاری در مرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهدشد.

ضرورت شناخت تکنیک‌های چاپ پارچه در جشنواره نقش تن‌پوش بررسی می‌شود

انتهای پیام
captcha