نتانیاهو: عملیات علیه غزه حداقل چند روز دیگر ادامه دارد
کد خبر: 3972368
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵

نتانیاهو: عملیات علیه غزه حداقل چند روز دیگر ادامه دارد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد عملیات نظامی علیه نوار غزه تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فلسطینیان را به «پاسخ سخت» در برابر کشته شدن صهیونیست‌ها در نتیجه حملات موشکی به شهرهای اشغالی تهدید کرد.

نتانیاهو  امروز (سه‌شنبه) در دیدار با نمایندگان شوراهای محلی در جنوب اراضی اشغالی، گفت: عملیات اسرائیل علیه نوار غزه حداقل برای چند روز دیگر ادامه دارد.

روزنامه تایمز اسرائیل نیز به نقل از نتانیاهو نوشت: این عملیات حداقل برای چند روز دیگر ادامه خواهد داشت. پس از آن، هر حمله‌ای، قاطعانه‌ترین واکنش را به دنبال خواهد داشت.

علاوه بر این، روزنامه عبری یدیعیوت آهارونوت، امروز (سه‌شنبه) گزارش داد: دو اسرائیلی در اثر حملات موشکی به عسقلان کشته شدند.

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اخیراً در جریان آشوب‌های شدید در یهودیه و میدان سامره (کرانه باختری اشغالی)، در منطقه بنیامین به یک نیروی ارتش اسرائیل شلیک شد. در مقر لشکر یهودیه و سامره تیراندازی شد و نیروهای ارتش اسرائیل با مهمات جنگی در محل به آن پاسخ دادند.

وی در این بیانیه افزود: در نتیجه تیراندازی به نیروها، دو سرباز از ناحیه پا زخمی شدند و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

به دنبال حملات رژیم صهیونیستی به خانه‌ها و ساختمان‌های مسکونی در نوار غزه، گروه‌های مقاومت به ویژه القسام، اراضی اشغالی را هدف قرار دادند.

انتهای پیام
captcha