حماس: برای حمله زمینی رژیم صهیونیستی آماده هستیم
کد خبر: 3972372
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹

حماس: برای حمله زمینی رژیم صهیونیستی آماده هستیم

یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس، تأکید کرد که این جنبش آغاز جنگ زمینی از سوی اسرائیل علیه نوار غزه را منتفی نمی‌داند و برای این احتمال آماده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم، حسام بدران، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس، تأکید کرد که این جنبش برای آغاز احتمالی جنگ زمینی از سوی رژیم صهیونیستی آماده است.

بدران درباره احتمال آغاز جنگ زمینی علیه نوار غزه از سوی نیروهای اسرائیلی گفت: هیچ چیز در جنگ غیرممکن نیست اما رژیم اشغالگر چند جبهه مختلف را باز نمی‌کند.  وی افزود این رژیم اگر می‌خواهد تلفات و زیان خود را افزایش دهد نبرد زمینی را آغاز کند. در این صورت می‌بیند که چه چیزی در انتظار اوست.

وی ادامه داد: ما از هیچ نوع تقابلی نمی‌ترسیم و مقاومت آماده همه احتمالات است.

بدران در مورد اقدامات بین‌المللی برای جلوگیری از تشدید ، گفت: تماس‌های سیاسی از نخستین ساعات تجاوز ادامه داشته است و به صورت روزانه در حال انجام است و رئیس جنبش، اسماعیل هنیه با میانجیگران صحبت می‌کند. طرفهایی که برای رسیدن به آتش‌بس فعالیت می‌کنند، مصر، سازمان ملل، قطر و دیگران هستند.

بدران در مورد شرایط اسرائیل برای جلوگیری از تشدید درگیری گفت: ما شرایط اشغالگران را نمی‌پذیریم و هیچ کس در این زمینه با ما صحبت نکرده است.

رژیم اشغالگر، متجاوز است و مقاومت، قهرمانانه با آن روبرو می‌شود و دشمن حق ندارد شرایطی را برای جلوگیری از تجاوز خود تعیین کند.

انتهای پیام
captcha