رهبر انصارالله: ملت‌های اسلامی به جبهه مقاومت ضد صهیونیستی ملحق شوند
کد خبر: 3973339
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

رهبر انصارالله: ملت‌های اسلامی به جبهه مقاومت ضد صهیونیستی ملحق شوند

رهبر انقلاب یمن تأکید کرد که ملت‌های اسلامی باید در کنار یکدیگر پشتیبان ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن باشند تا شکست‌های بیشتری را به دشمن صهیونیستی تحمیل کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المنار، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن بر ضرورت همگام شدن ملت‌های منطقه با ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن تأکید کرد و گفت: حملات دشمن و جرایم روزانه آن به ملت فلسطین برای بیرون راندن رژیم اشغالگر مشروعیت می‌دهد.

الحوثی ثمره همکاری و هماهنگی میان برادران فلسطینی را خوب توصیف کرد و گفت: ما دستان آنها را به منظور تحکیم برادری و همکاری می‌فشاریم.

رهبر انصار الله گفت: ملت‌ها باید در کنار یکدیگر پشتیبان ملت فلسطین و مقاومت آن در هر سطحی باشند که واقعیت‌ها و وظایف ایجاب می‌کند  و امت اسلامی وظیفه دارد مواضع حامی و پشتیبان مقاومت اتخاذ کند و به جبهه مقاومت ملحق شود.

الحوثی گفت: در این دور مواجهه با دشمن صهیونیستی ملت‌ها به پا خاسته و نسبت به تحولات فلسطین متأثر شدند و امیدواریم این وجدان بیدار بیشتر و بیشتر شود.

وی تأکید کرد: دشمنان در تلاش‌های خود برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تلاش داشتند که ملت‌های عربی و اسلامی را نسبت به ملت فلسطین بی‌تفاوت کنند تا آرمان فلسطین هم نابود شود، اما در این نقشه خود ناکام ماندند.

رهبر انصار الله با تأکید بر اینکه پاسخ اخیر مقاومت حلقه‌ای از زنجیره مقاومت مستمر در برابر دشمن صهیونیستی است، گفت: دشمن با شکست‌های بیشتری مواجه خواهد شد تا وقتی که خداوند به ملت فلسطین و امت اسلامی پیروزی آشکار عنایت، و دشمن جنایتکار را ریشه‌کن کند.

انتهای پیام
captcha