حمایت هم‌نمکی‌ها از خانواده‌‌های زندانیان نیازمند
کد خبر: 3973602
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

حمایت هم‌نمکی‌ها از خانواده‌‌های زندانیان نیازمند

مدیر طرح هم‌نمک مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع)، از تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز خانواده‌های زندانیان در طرح هبه هم‌نمک خبر داد و اعلام کرد: 500 دست لباس و بسته ارزاق به این خانواده‌‌ها اهدا شد.

محمدرضا مشهدی، مدیر طرح هم‌نمک مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: در آستانه روز پنجم خرداد، ماه روز ملی حمایت از خانواده زندانیان، 500 دست لباس اهدایی مردم به همراه بسته‌های ارزاق به خانواده‌‌های زندانیان اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از دی‌ماه سال گذشته تاکنون به همت خیران و دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام طرح هم‌نمک 40 زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شده‌اند، گفت: خانواده‌های این افراد نیز مورد حمایت مؤسسه قرار گرفته و با همکاری مراکز مددکاری زندان‌ها، نیازهای خانواده زندانیان رصد و با برقراری ارتباط با خیران این نیازها مرتفع می‌شود.

مشهدی ادامه داد: برای حفظ کرامت خانواده زندانیان و پیشگیری از تجمع، اقلام اهدایی خیرین امروز به مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان استان تهران تحویل داده می‌شود و این بسته‌ها به تدریج با دعوت از خانواده‌ها به آنها تحویل داده می‌شود.  

وی اضافه کرد: یک هفته است که حامیان گروه هم‌نمک و فالورهای ما در واحد پشتیبانی ستاد هبه در حال بسته‌بندی اقلام مورد نیاز خانواده‌های زندانیان هستند.

مشهدی در خصوص سایر فعالیت‌های روزهای اخیر این مؤسسه خیریه، گفت: طی روزهای اخیر گروه هم‌نمک در منطقه محروم جازموریان مستقر و کمک‌های مؤمنانه را به دست نیازمندان این منطقه رساند.

انتهای پیام
captcha