مسلمانان بولیوی؛ پیشگام در فعالیت‌های خیرخواهانه
کد خبر: 3975956
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

مسلمانان بولیوی؛ پیشگام در فعالیت‌های خیرخواهانه

مرکز اسلامی بولیوی در شهر «سانتا کروس دِ لا سیرا» جدیدترین فعالیت‌های خیریه و تبلیغی این مرکز در شهرهای مختلف بولیوی را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الالوکه، مرکز اسلامی بولیوی (Centro Islamico Boliviano) به توزیع برخی لوازم بهداشتی و مواد غذایی در محله «لیندو» اقدام کرده است. این مرکز همچنین با همکاری یک تیم پزشکی داوطلب، خدمات بهداشتی و پزشکی رایگان را به افراد ناتوان این محله ارائه می‌کند.
 
مرکز مذکور همچنین با همکاری گروهی از داوطلبان و خیران، تعدادی سبد غذایی در برخی مراکز آموزش مادران در بولیوی و نیز مقادیری مواد غذایی در دارالایتام شهر «سن لورنزو» (San Lorenzo) این کشور توزیع کرده است.
 
پس از پایان ماه مبارک رمضان داوطلبان مرکز اسلامی بولیوی بسته‌های مواد غذایی را میان نیازمندان مناطق مختلف تقسیم کردند و اقدامات خیرخواهانه این مرکز که در ماه رمضان انجام می‌شد، پس از ماه مبارک نیز همچنان ادامه دارد.
 
مرکز اسلامی بولیوی با جمعیت اسلامی شهر سانتا کروس در راستای اجرای اقدامات خیرخواهانه و توزیع مواد غذایی میان نیازمندان و همچنین آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا همکاری می‌کند.
 
این مرکز در گذشته نیز در انجام فعالیت‌های پزشکی و خیریه رایگان با همکاری گروه پزشکی «Manos Solidarias» موفقیت‌هایی کسب کرده است.
 
بولیوی کشوری کوچک در قاره آمریکای جنوبی است که 11 میلیون و 656 هزار نفر جمعیت دارد. دین اصلی مردم بولیوی مسیحیت است و اقلیت مسلمان تنها 0.1 درصد یعنی 2000 نفر از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام
captcha