تجليل از برترین‌های مسابقات قرآن مدرسه تبیان در انگلیس + عکس
کد خبر: 3976099
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

تجليل از برترین‌های مسابقات قرآن مدرسه تبیان در انگلیس + عکس

مراسم اعطای گواهینامه و اهدای جوایز به برندگان مسابقات حفظ و قرائت قرآن دانش‌آموزان مدرسه تبيان مركز اسلامی انگلیس در این مدرسه برگزار شد.

به گزارش ایکنا،‌ مرکز اسلامی انگلیس اعلام کرد: مراسم اعطای گواهینامه قرآنی سال تحصیلی 2020-2021 و اهدای جوایز به برندگان مسابقات حفظ و قرائت قرآن دانش‌آموزان در ماه رمضان 1442 یکشنبه، 6 ژوئن برابر با 16 خردادماه با حضور اولیاء، مربیان و دانش‌آموزان مدرسه تبیان در مرکز اسلامی انگلیس برگزار شد.

در این مراسم دانش‌آموزان مدرسه تبیان پس از یک دوره 9 ماهه تلاش و کوشش برای آموختن معارف اسلامی و روخوانی، تجوید، حفظ و قرائت قرآن کریم مفتخر به دریافت گواهی نتایج پایان سال تحصیلی 2020-2021 خود شدند.

در این مراسم همچنین به 12 نفر از برندگان مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم که در ماه رمضان برگزار شده بود، لوح یادبود، تقديرنامه و جوایزی اهدا شد.

 بنا بر این گزارش این دوره از مسابقات با حضور ٢٣  تن از دانش‌آموزان مدرسه قرآنی تبیان در دوازدهمین روز ماه رمضان 1442 برابر با 25 آوریل 2021 به صورت مجازی و حضوری با حفظ مقررات بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در مرکز اسلامی انگلیس برگزار شد.

انتهای پیام
captcha