کلاس‌های تابستانی مؤسسه منهاج برگزار می‌شود
کد خبر: 3976423
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵

کلاس‌های تابستانی مؤسسه منهاج برگزار می‌شود

کلاس‌های تابستانی مؤسسه قرآنی منهاج عشق‌آباد از اول تیرماه ویژه کودکان ۵ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، کلاس‌های تابستانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق‌آباد از اول تیرماه 1400 با رعایت اصول بهداشتی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

شکوفه‌های قرآنی، آموزش حروف الفبا، حفظ سوره‌های کوچک، نقاشی و سرگرمی در سطح آمادگی ویژه 5 تا 6 سال، کلاس روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم ویژه 7 تا 9 سال، آموزش تلاوت ترتیل با تجوید ویژه 10 تا 12 سال، آموزش تلاوت تحقیق و صوت و لحن ویژه 10 سال به بالا، آموزش حفظ نیم جزء آخر قرآن ویژه 7 تا 9 سال، آموزش جزء اول قرآن همراه با ترجمه ویژه 10 تا 12 سال، آموزش جزء 30 قرآن همراه با ترجمه ویژه 10 تا 12 سال و حفظ موضوعی قرآن با ترجمه ویژه 10 تا 12 سال، عنوان کلاس‌هایی است که در این دوره برنامه‌ریزی شده است.

به قرآن‌آموزانی که در هر یک از رشته‌های مذکور به‌صورت مستمر شرکت و در پایان دوره نمره حد نصاب قبولی را کسب کنند، تقدیرنامه و جوایزی اهدا می‌‌شود.

هر کلاس در صورت رسیدن به حد نصاب حداقل 10 نفر برگزار می‌شود، ثبت نام تمامی رشته‌ها رایگان است و هزینه کتاب و سایر لوازم آموزشی به عهده قرآن‌آموز است. همچنین قرآن‌آموزان تا 30 خردادماه مهلت دارند با تماس با شماره 32854411 اقدام به ثبت نام کنند.

یادآور می‌شود، مؤسسه منهاج در شهرستان طبس، عشق‌آباد، میدان ۱۵ خرداد واقع شده است.

انتهای پیام
captcha