حضور 1769 رأی اولی در تویسرکان
کد خبر: 3977885
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

حضور 1769 رأی اولی در تویسرکان

فرماندار تویسرکان بیان کرد: در انتخابات پیش رو هزار و 796 رأی اولی در شهرستان هستند که ۹۵۲ نفر آن آقا و ۸۴۴ نفر آن خانم هستند.

حضور 1769 رأی اولی در تویسرکانسیدرسول حسینی فرماندار تویسرکان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا را در پیش داریم، تلاش شده تا تمام نقاط روستاهای شهرستان شوراهای اسلامی روستایی به حد نصاب برسد.

حسینی افزود: در سه شهر سرکان، فرسفج و تویسرکان نیز تعداد به حد نصاب رسیده و زمینه رقابت در شهرهای سرکان و فرسفج ۹ نفر و در شهرستان تویسرکان برای ۴۵ نفر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان تویسرکان شامل سه شهر و ۱۵۰ روستا است، گفت: امسال 87 هزار 590 نفر واجد شرایط در شهرستان هستند که از این آمار ۴۳ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۴۳ هزار و ۷۷۳ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند که بر اساس قانون جمعیت‌شناسی نسبت جنسی بین زنان و مردان در شهرستان بسیار پایین و تقریباً برابری می‌کند.

فرماندار تویسرکان با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی گفت: با توجه به بیماری کرونا حضور در محافل کمرنگ شده اما هرکس در خانواده خود می‌تواند مبلغی برای حضور در این انتخابات سرنوشت‌ساز باشد تا همه با شناخت و تصمیم درست حضور حداکثری را در انتخابات ۲۸ خرداد در سطح شهرستان رقم بزنند.

وی با اشاره به وجود ۱۳۸ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان حضور در شعب اخذ رأی را وظیفه اخلاقی و دینی همه دانست و گفت: هر یک از افراد می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه مبلغ و مشوقی باشند چراکه این یک مسئله حیثیتی و سرنوشت‌ساز برای مملکت و نظام ما است.

حسینی افزود: ممکن است در این میان تبلیغات غلطی هم مبنی بر اینکه رأی ندهید یا امثال این جمله به گوش برسد اما نباید به این‌ها توجه کرد چراکه اگر سرنوشت مملکت را خود تعیین نکنیم دیگران این کار را خواهند کرد اما این انتخاب باید کاملاً آگاهانه و به دور از هرگونه اغراض شخصی باشد تا نتیجه‌ای درست در پی داشته باشد.

وی در پایان تأکید کرد: در حال حاضر این تقاضا و انتظار برای حضوری پرشور وجود دارد و وعده ما ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رأی اما با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و علی‌الخصوص زدن ماسک به عنوان مهم‌ترین راه پیشگیری در شرایط موجود است.

انتهای پیام
captcha