دعوت از فرهنگیان و دانش‌آموزان همدانی برای شرکت در انتخابات
کد خبر: 3977988
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

دعوت از فرهنگیان و دانش‌آموزان همدانی برای شرکت در انتخابات

مدیرکل آموزش و پرورش همدان در بیانیه‌ای از فرهنگیان و دانش‌آموزان این استان برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان همدانی برای شرکت در انتخاباتبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در بیانیه‌ای از فرهنگیان و دانش‌آموزان برای شرکت در انتخابات دعوت کرد. متن این دعوت‌نامه به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم آگاه ایران اسلامی خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر آماده کرده‌اند تا با حضور پرشور در انتخابات 28 خردادماه، نماد مردم‌سالاری دینی را با شور و شعور در برابر چشمان جهانیان به منصه ظهور و بروز رسانند.

بدون تردید مشارکت حداکثری در انتخابات تجلی عزت، عظمت و استقلال ملت ایران است که امنیت ملی و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی را ارتقا خواهد بخشید.

فرهنگیان شریف و دانش‌آموزان عزیز به‌ویژه رأی اولی‌ها نیز همگام با سایر اقشار با حضور حماسی خویش در انتخابات 28 خردادماه ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به ثبت خواهند رساند.

اینجانب ضمن دعوت از آحاد جامعه به‌ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، امیدوارم 28 خردادماه شاهد حماسه‌ای سترگ در ایران عزیز باشیم.»

انتهای پیام
captcha